keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Paperilohikäärmeen puolivuotissynttärihaaste


Huomasin tämän haasteen ensimmäisenä DT-tiimiläisten sivuilta, joilla he esittelivät omia töitään! Olen jo pitkään miettinyt Paperilohikäärmeestä tilaamista ja haastekin innosti mukaan kokeilemaan :)

Eli aiheena oli Bingo. Valitsin lopulta rivikseni itsetehty koriste - vapaa - sabluuna.



Itsetehtyä koristetta ei tarvinnut kauaa miettiä. Olen tehnyt viime päivinä muistitaulua, jonka päällystin kankaalla, samoin kuin tauluja, joissa olen käyttänyt kankaasta irtileikattuja kuvioita (tästä blogissa myöhemmin juttua :)). Tästä ajatus sitten lähti tähänkin työhön. 

Käytin liimaspraytä kiinnittämään kankaan paperille, jotta kuvio olisi jämäkämpi ja helpompi leikata. Väritin Distress Inkillä sabluunaa apuna käyttäen koko perhosen. Perhosen siipien kärkiin liimasin Glossyllä akvarelliliidusta raaputettua "jauhetta". Lisäsin muutaman höyhenen ja taakse kuitupaperia.






Taustaan käytin muutamaa eri paperia, joiden päälle leimasin porttikuvion. Kuviota värittelin vielä hiukan lilalla. Koska en omista varsinaisia sabluunoita, käytin erästä leikattua koristepaperia (myös kakkupaperia mietin). Distress Ink sopi tuputtamiseen hyvin ja tuloksena kiva kuvio keltaisen paperin päälle.

Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen, vaikka kortti poikkeaakin "normaalista" tyylistäni :). Olen pitkään halunnut kokeilla tällaista taiteellisempaa tyyliä ja kokeilen varmasti jatkossakin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti